Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Kan man købe jeres produkter direkte hos jer?

Nej, men ring venligst til Genito A/S på tlf. +45 86 46 46 22 og få oplyst nærmeste forhandler i dit område.

Hvordan leveres min bestilling?

Levering af både små og store forsendelser sker med GLS. Andre leveringsalternativer kan forekomme og du informeres i så fald om dette inden levering.

Hvordan er stolene pakket?

Hver enkelt stol bliver pakket i en kasse, som er beskyttet af en ydre kasse. Alle vores stole er pakket hver for sig og pakkes i en stor kasse samlet efter mængden.

Jeg vil gerne selv afhente varen på jeres lager hos Genito A/S, skal jeg meddele dette inden?

Når I laver en bestilling, skal der noteres at I afhenter varen selv. I vil modtage en ordrebekræftelse med afh. dato og tidspunkt. Ønsker du at afhente dine møbler på vores lager, skal du blot medbringe din ordrebekræftelse, elektronisk eller i printet form. Adresse for afhentning: Genito A/S Vestergade 30, 8860 Ulstrup.

Sender i til udlandet?

Ja det gør vi.

Under kundeservice ligger der en oversigt over vores forhandlere eller klik her.

Tag gerne kontakt til Genito A/S på +45 86 46 46 22 for yderligere information.

Hvad er max belastning på en Genito A/S stol?

Genito A/S stole er testet og godkendt op til 120 kg. Stolene er testet til en statisk belastning på 1600 N og holdbarhedsprøvning på 1000 N. Se under Kundeservice alle prøvningsrapporter fra Teknologisk Institut.

Hvornår og hvordan betaler jeg?

Når du bestiller hos Genito A/S, modtager du en faktura via mail.

Kan jeg bytte eller returnere en vare?

Ja. Du har du ret til at fortryde dit køb indenfor 14 dage efter modtagelse af varen, forudsat at varen er ubrugt.

Når du benytter din fortrydelsesret står du som kunde for returfragten og der vil være et beløb på 87,50 kr. for emballage og håndtering.

Hvornår kan i levere varen?

Har vi ordre inden kl. 11.30 i hverdage og varen er på lager, kan vi levere fra dag til dag i Danmark. Fragtpriser findes på her.

Hvornår bremser hjulene?

Stolen bremser når man ikke har vægt på stolen. Idet der kommer en belastning fra 6 kg, vil hjulene være aktive.

Er møblet samlet ved levering?

Nogle af vores møbler kommer færdig samlet, og er lige til at pakke ud til brug. Ved borde skal benene påmonteres, og dette er nemt klaret. Vores stole leveres i dele, og de skal blot samles ved hjælp en samlevejledning som ses her.

Hvad sker der hvis en vare bliver skadet under transporten til kunden?

Hvis produktet er skadet ved levering skal dette meddeles omgående til Genito A/S på tlf. +45 86 46 46 22. For at vi skal kunne reklamere skaden mod vores transportør skal vi anmelde transportskaden indenfor 1-3 dage. Et produkt som vi har konstateret transportskadet ombytter vi hurtigst muligt og omkostningsfrit.

Skulle du have yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Genito A/S.

Vi overholder den nye Persondata-lovgivning.